Pomagamy poznać i zrozumieć ludzi
Pomagamy poznać i zrozumieć ludzi. Badamy ich opinie, poglądy, sprawdzamy co nimi kieruje i czego oczekują. Wszystkie te elementy składają się na wiedzę bezcenną, z której właściwy użytek mogą zrobić zarówno instytucje publiczne, media jak i sektor Ekomercyjny.
Oferujemy pełne spektrum metod i technik badawczych:
Dysponujemy własną siecią ankieterską w całej Polsce oraz studiem CATI.
Szczególnie koncentrujemy się na:
Badania ilościowe od wielu lat dominują w badaniach społecznych. Skupiają się one na gromadzeniu danych ilościowych, niedających badaczowi nowej wiedzy jednakże mogących łatwo porównać dane ze sobą. Główną zaletą badań ilościowych jest ich względnie łatwa analiza a także możliwość pozyskania danych z innych źródeł niż badania własne. Dobór, który jest stosowany w badaniach jakościowych może być:
Jakościowe metody badawcze są o wiele bardziej elastyczne niż metody ilościowe. Zbierane dane nie mają charakteru wielkości matematycznych, próbują one natomiast odpowiedzieć na pytania: dlaczego ? jak ? Ich celem jest próba poznania opinii i przyczyn działań bądź zachowań respondentów. Tworzenie kwestionariusza a także przeprowadzenie badania jest mniej restrykcyjne niż w przypadku metod ilościowych.
Sposób doboru badanych jest zawsze celowy – badacz decyduje tutaj o respondentach w badaniu. W sensie statystycznym nie są to badania reprezentatywne, ponieważ stosowany jest tu dobór celowy a liczba badanych osób jest zazwyczaj niewielka, zatem nie mogą być one rozszerzane na całą populację, ponieważ nie dostarczają one informacji ilościowych.
copyright 2020 by wszelkie prawa zastrzeżone