Badanie znajomości marki ma na celu ocenę poziomu rozpoznawalności marki. Rozpoznawalność marki to jej świadomość, która jest zdolnością potencjalnego nabywcy do przypomnienia sobie lub rozpoznania, że dana marka należy do konkretnej kategorii produktów. Zdolność identyfikacji marki w różnych warunkach spowodowana obecnością i śladami marki w umyśle klienta to siła, która jest nierozerwalnie powiązana ze świadomością marki.
Świadomość marki jest efektem:
-działań komunikacyjnych mających na celu zwiększenie liczby kontaktów nabywców z reklamą marki,
-doświadczeń nabywców korzystających z marki, które zależą od liczby kontaktów nabywców z marką podczas używania produktów.
Dobra znajomość marki wywołuje szereg pożądanych efektów:
Badania znajomości marki mogą być przeprowadzane zarówno dla produktów i usług jak i dla Jednostek Samorządów Terytorialnych jako badanie znajomości marki w rozumieniu np. miasta, specjalnych szlaków turystycznych itd.
Grupa BST oferuje Państwu wsparcie w szerokim aspekcie badania znajomości marki wśród Państwa klientów.
copyright 2020 by wszelkie prawa zastrzeżone