zapraszamy do kontaktu

+48 32 722 84 54

Szukaj

Badania skuteczności kampanii marketingowych

Badania skuteczności kampanii marketingowych przeprowadzonych przez Nasz zespół jest miarodajnym wskaźnikiem działań marketingowych w Państwa firmie. Inwestowanie w rozwój marki, jakim jest kreowanie i realizacja kampanii marketingowych ma za zadanie przyniesienie zamierzonych w jej celach korzyści, gdzie analiza skutków prowadzonych działań należy do strategicznych z punktu widzenia przyszłej polityki marketingowej Państwa firmy. Miernikiem skuteczności kampanii reklamowej może być:

  • zwiększenie sprzedaży;
  • wzrost świadomości marki;
  • zmiana obiory marki czy produktu;
  • wzrost udziału w rynku;

realizacja badania nad efektywnością działań marketingowych przeprowadzanych w różnorodnych rodzajów mediów technik czy narzędzi w przyszłości da możliwość zniwelowania zasadniczych wad oraz wzmocnienie zalet przeprowadzanej kampanii marketingowej przez konkretniejsze dopasowanie następnych kampanii marketingowej. Precyzyjne scharakteryzowanie w trakcie przeprowadzonego badania informacje związane z pozytywnym jak i negatywnym oddziaływaniem działań marketingowych na docelową grupę konsumencką, jej preferencji oraz odczuć związanych z przeprowadzanymi działaniami da większa kontrole oraz koordynację przyszłych działań.

Obiektywne zaprojektowanie przez Nasz zespół badania, następne jego przeprowadzenie oraz końcowa analiza wyników uzyskanych podczas badania zapewni jasną analizę sytuacji w jakiej znajduje się Państwa firma po przeprowadzeniu kampanii marketingowej.

copyright 2015 by wszelkie prawa zastrzeżone | realizacja: Madnet

Do góry