zapraszamy do kontaktu

+48 32 722 84 54

Szukaj

Tajemniczy klient – Mystery Shopping

Tajemniczy klient – mystery shopping

Zazwyczaj powodem utraty klienta jest jego niezadowolenie z obsługi. Każdy z nas idąc do sklepu chętniej odwiedza te placówki w których pracownicy są kompetentni, są w stanie nam pomóc w poszukiwaniach najbardziej ukrytego produktu a także przede wszystkim gdy obsługa jest miła i uśmiechnięta. Badania mystery shopping skupiają się na badaniu jakości obsługi we wskazanej placówce. Polega ono na wcieleniu się badacza w rolę klienta, jego zadaniem jest sprawdzenie i ocena poszczególnych etapów obsługi. Badanie to pozwala poza obsługą sprawdzić między innymi czystość sklepu, jakość sprzedawanych produktów, czasu oczekiwania na obsługę a także czy wszystkie produkty posiadają ceny. Na podstawie wyników przeprowadzonych obserwacji można zdefiniować obszary obsługi, które wymagają poprawy. Badanie to powinno być przeprowadzane regularnie co pozwala obserwować zmiany  jakości obsługi względem przeprowadzanych szkoleń, reorganizacji przestrzeni sklepowej a także zmian sposobów motywacji pracowników.

copyright 2015 by wszelkie prawa zastrzeżone | realizacja: Madnet

Do góry