zapraszamy do kontaktu

+48 32 722 84 54

Szukaj

Badania postrzegania marki

Do kluczowych działań marketingowych należy rozpoznanie, w jaki sposób postrzegana jest marka na rynku. Wizerunek marki istniejący w bliski otoczeniu jej działania, w tym głównie- klientów, obejmujący paletę pozytywnych skojarzeń przy bezpośrednim zetknięciu się z marką determinuje wpływ jej oddziaływania na rynek. Występują trzy rodzaje wizerunków:

  • pozytywny
  • nijaki
  • negatywny

Wczesne zrozumienie, iż to wyobrażenie to nie musi pokrywać się z wizją własnego wizerunku bądź rzeczywistością, a może być również wyłącznie subiektywnym obrazem marki zniweluje prawdopodobieństwo dalszego negatywnego lub umocnienie pozytywnego wpływu na sytuację marki. Zdefiniowanie poprzez przeprowadzenie badania postrzegania marki ogólnie postrzegalnego wizerunku marki wprowadza w rozwój firmy liczne zalety. Kierowanie działaniami marketingowymi w sposób świadomy w odniesieniu do zidentyfikowanej wartości wizerunku oraz jej determinantów, Państwa marki daje większe prawdopodobieństwo odniesienia sukcesu. Podjęcie kroków w kierunku umocnienia pozytywnego czy niwelowanie negatywnego lub nijakiego wizerunku jest głównym celem w tego typu badaniach, ale również identyfikacja czynników wpływających na środowisko klientów, od których zależny jest wartość wizerunku marki.

Analiza związków przyczynowo skutkowych, czynniki kreujące – wizerunek, przez Nasz doświadczony zespół da Państwa firmie szeroki pogląd na sytuację wizerunkową marki na rynku. Profesjonalne oraz indywidualne podejście do każdego projektu gwarantuje fachowe przeprowadzenie procesu badania oraz specjalistyczną analizę uzyskanych danych.

copyright 2015 by wszelkie prawa zastrzeżone | realizacja: Madnet

Do góry